Reklamační řád

Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží zakoupeného přes e-shop www.diving.cz

Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců – pokud není na www.diving.cz či v přiloženém záručním listě uvedeno jinak.
Zákonná záruční doba Vám začíná běžet dnem převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně.

Jak můžete reklamovat zboží z e-shopu? 

Zasláním zboží na adresu prodejny:
ALBE GROUP PLUS s.r.o., Dukelská třída 1560/57c, 614 00  Brno 

Zboží nemusí být v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Produkt určený k reklamaci dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho případnému poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Do balíku přiložte prodejní doklad/fakturu a vyplněný reklamační list.

Reklamací zboží osobně na prodejně: 
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze reklamovat v prodejně ALBE GROUP PLUS s.r.o., Dukelská třída 1560/57c, 614 00 Brno po-pá 10:00-19:00hod.. Spolu se zbožím je nutné předložit kupní doklad na zboží. Na prodejně s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

 

DO REKLAMACE PŘÍJMÁME POUZE ZBOŽÍ KTERÉ JE ČISTÉ A SUCHÉ.

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O reklamaci nás můžete předem informovat i telefonicky nebo mailem. Reklamované zboží prosím doručte osobně, poštou  či obdobným způsobem na naší prodejnu ALBE GROUP PLUS s.r.o., Dukelská třída 1560/57c, 614 00 Brno po-pá 10:00-19:00hod.. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O stavu vaší reklamace Vás budeme průběžně informovat. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení