Reklamační řád

Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží zakoupeného přes e-shop www.diving.cz

Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců – pokud není na www.diving.cz či v přiloženém záručním listě uvedeno jinak.
Zákonná záruční doba Vám začíná běžet dnem převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně.

Jak můžete reklamovat zboží z e-shopu? 

Zasláním zboží na adresu prodejny:
ALBE GROUP PLUS s.r.o., Dukelská třída 1560/57c, 614 00  Brno 

Zboží nemusí být v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Produkt určený k reklamaci dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho případnému poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Do balíku přiložte prodejní doklad/fakturu a vyplněný reklamační list.

Reklamací zboží osobně na prodejně: 
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze reklamovat v prodejně ALBE GROUP PLUS s.r.o., Dukelská třída 1560/57c, 614 00 Brno po-pá 10:00-19:00hod.. Spolu se zbožím je nutné předložit kupní doklad na zboží. Na prodejně s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

 

DO REKLAMACE PŘÍJMÁME POUZE ZBOŽÍ KTERÉ JE ČISTÉ A SUCHÉ.

Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. O reklamaci nás můžete předem informovat i telefonicky nebo mailem. Reklamované zboží prosím doručte osobně, poštou  či obdobným způsobem na naší prodejnu ALBE GROUP PLUS s.r.o., Dukelská třída 1560/57c, 614 00 Brno po-pá 10:00-19:00hod.. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O stavu vaší reklamace Vás budeme průběžně informovat. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytneme písemné potvrzení.

  • Home
  • Šablonu vytvořil Tomáš Hlad & techka s.r.o.